主頁 > 產品 > 鮑魚
南非吉品鮑27-32
HKD$6,800.00 HKD$4,980.00
南非吉品鮑
HKD$1,380.00
南非吉品鮑40
HKD$6,980.00

鮑魚

鮑魚味道鮮美,營養豐富,有「席上珍品」之譽, 含有豐富蛋白質、鈣、鐵等, 營養價值極高, 既可養陰、平肝、固腎、護膚養顏、養血潤燥、延緩衰老、亦有助降血壓等。鮑魚有不同種類, 如日本的三大乾鮑: 日本禾麻鮑、日本吉品鮑、日本網鮑, 亦有南非網鮑、大連鮑魚等。日本禾麻鮑鮑身較薄, 身上有漁民打撈時的針孔, 其 味 厚 , 香 味 濃, 質 感 也 較 軟 滑, 鮑身呈元寶狀; 而日本吉品鮑魚鮑身也呈元寶狀, 但體形略小, 中間有一條明顯線痕, 入口 味 濃 而 溏 心 , 香 糯 而 黏 牙 , 有 嚼 頭 及帶有 甘 香 。至於日本網鮑, 肉質大而肥厚, 用刀切後會見到鮑身帶有網狀花紋, 故名網鮑。而南非鮑魚/ 南非網鮑質量方面, 排名第三, 緊次於日本及中東, 以鮑魚價錢來說, 相同頭數, 比起日本鮑魚, 南非網鮑會是一個較為經濟的選擇。

事實上, 要吃鮑魚, 除了乾鮑, 亦有人選擇罐頭鮑, 罐頭鮑魚就是鮑魚經過加工處理, 可以即開即食, 省郤浸發烹調的時間, 省時方便, 這些即食鮑魚價錢十分相宜, 也是不錯的選擇。
有關鮑魚的詳解,可參考本網頁【保健資訊】小知識裏的鮑魚文章。